teadus.ee » Arhiiv

VEE ÕPPETUNNID

kevadkool-7968910

Kas vesi mäletab minevikku? Mida magnetid veega teevad? Kumb vesi jäätub kiiremini, kas kuum või külm? Kui kange külma käes vesi veel vedel võib olla? Mitu erinevat jääd on olemas — kas füüsiku jaoks on jää Teie kokteilis ja liuväljal ikka seesama jää? Kas märg liiv ajab pigistamisel vett välja või imab sisse?

Lähemalt kõneleb neist vee õppetundidest füüsik Jaak Kikas teadus.ee veele pühendatud suvekoolis augustis Käsmus. Vt lähemalt http://www.teadus.ee/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=80&Itemid=80.
teadus.ee

EESTI ESIMENE TEADUSFOTO VÕISTLUS

eestiteadusfoto20051-5235404
Teadusfoto on laiem, kui esmapilgul arvata võiks. Teadus uurib ju mitte ainult silmaga nähtamatut. Vaid ka üsna igapäevaseid asju. Ja teadlased ise on ka üsna igapäevased inimesed. Kui nad just parasjagu teadusega ei tegele. Kui aga tegelevad, siis saab neistki teadusfoto võtta. teadus.ee teadusfoto võistlusest vt lähemalt http://www.teadus.ee/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=82&Itemid=83.
teadus.ee

VALMISTATUKSE SOTSIAALTEADUSTE AASTAKONVERENTSIKS 4. — 5. novembril 2005 toimub Tallinna Ülikoolis Eesti sotsiaalteaduste VI aastakonverents (ESAK VI), mille läbivaks teemaks on interdistsiplinaarsus ja paradigmade paljusus haakuvana teravate sotsiaalsete probleemidega ühiskonnas. “ESAK VI omab kõiki võimalusi esitada ülevaatliku pildi Eesti sotsiaalteaduste seisust moel, mis kutsub arutlema ja vaidlema, uusi radasid otsima,” ütles Tallinna Ülikooli sotsiaalteaduskonna dekaan Aleksander Pulver. Kuni 4. juulini on oodatud ESAK VI-le esitama oma ettekandepakkumisi sotsiaalteaduste eriaspektidega tegelevad uurijad: teadurid, õppejõud, kraadiõppurid jt. Iga-aastast Eesti sotsiaalteaduste aastakonverentsi korraldavad sel aastal Tallinna Ülikooli Sotsiaalteaduskond, Eesti Humanitaarinstituut ning Rahvusvaheliste ja Sotsiaaluuringute Instituut, Tallinna Tehnikaülikooli Humanitaarteaduskond, Audentese Ülikool ja Estonian Business School.

Täpsem info ja registreerumine: http://www.tpu.ee/konverents/2005esak

Allikas: Tallinna Ülikool

Jaga